.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سایت ببرها 60درصد پیشرفت بهره برداری دارد




پيمانكار سايت تكثير و نگهداري ببرها در ميانكاله مازندران از پيشرفت بيش از 60 درصدي سايت ببر در ميانكاله خبر داد.

قدرت فلاح گلوردي امروز  در بهشهر اظهار داشت: قرارداد مناقصه با مبلغ 208 ميليون تومان در 18 اسفند 89 بسته شد و طي آن مقرر شد سايت مورد نظر ظرف 6 ماه آينده به بهره‌برداري و انتقال ببرها صورت پذيرد.
وي ادامه داد: زمان شروع عمليات اجرايي پروژه هفتم فروردين 90 بود و بر اساس قرارداد، مشاور طرح زمان تحويل آن را پايان شهريور ماه 90 اعلام كرد.
فلاح در پاسخ به اينكه آيا به سازمان محيط زيست كشور براي تحويل پروژه در آخرين بازديدي كه محمد جواد محمدي‌زاده رئيس اين سازمان از ميانكاله داشتند يا پس از آن، تعهدي داديد، تصريح كرد: با توجه به حساسيت موضوع انتقال ببر به ميانكاله، مسئولان بر تسريع پروژه تا جايي كه امكان دارد تاكيد كردند و ما هم قول اخلاقي داديم كه در صورت مساعد بودن شرايط تا پايان خرداد سايت را تحويل دهيم.
وي با اشاره به پيشرفت بيش از 60 درصدي سايت ببر در ميانكاله، ادامه داد: مسافت بيش از 50 كيلومتري مركز شهرستان تا پناهگاه حيات وحش ميانكاله و از طرفي گرم و روان شدن ماسه بادي و ... سبب شد كه نتوانيم به تعهد اخلاقي خود عمل كنيم اما از آنجا كه خودمان هم مصمم هستيم تا اين سايت هر چه زودتر براي ورود ببرها آماده شود سعي خواهيم كرد تا پايان تيرماه پروژه را به مرحله بهره‌برداري برسانيم.
پيمانكار سايت تكثير و نگهداري ببر مازندران با يادآوري اينكه مبلغ قرارداد سايت ببرها 208 ميليون تومان است، گفت: تاكنون 99 ميليون تومان هزينه شده و مشكل اعتباري نداريم.
فلاح با بيان اينكه در فاز نخست يك هكتار از منطقه « ميان قلعه » پناهگاه حيات وحش ميانكاله براي انجام پروژه در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: اين ميزان در فازهاي بعدي چند برابر خواهد شد تا حيوان بتواند در آرامش كامل به حيات طبيعي خود ادامه دهد.
وي تاكيد كرد: هيچ قراردادي مبني بر تحويل سايت ببر مازندران تا پايان خرداد 90 با سازمان حفاظت از محيط زيست نداشتيم و تنها يك قرارداد 6 ماهه داريم كه تا امروز بيش از سه ماه آن گذشته و كمتر از سه ماه ديگر براي تحويل سايت طبق قرارداد منعقد شده، وقت داريم./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.